Στην πρηνή θέση σηκώνει στιγμιαία το σαγόνι πάνω από το κρεβάτι. Προσηλώνει το βλέμμα, αρχίζει να παρακολουθεί.
Στην πρηνή θέση ανασηκώνει και το στήθος του. Παρακολουθεί καλά κινούμενο αντικείμενο, παρακολουθεί 360˚. Βγάζει φωνίτσες, γελά.
Γυρίζει μόνο του από την ύπτια θέση στην καθιστή. Κάθεται για λίγα λεπτά χωρίς υποστήριγμα. Στηρίζει όλο του το βάρος όταν συγκρατείται όρθιο. Κρατά δύο κύβους, ένα σε κάθε χέρι. Τους χτυπά όταν του δείξουν. Συνδυάζει δύο συλλαβές, π.χ ντα-ντα,μπα-μπα. Προσπαθεί να πιάσει παιχνίδια μου βρίσκονται μακριά του. Καταλαβαίνει το ¨όχι¨
Έρπει με την κοιλιά. Στέκεται όρθιο κρατώντας έπιπλα. Πιάνει αντικείμενο χρησιμοποιώντας δείκτη ή αντίχειρα. Ρίχνει αντικείμενα με πρόθεση. Παίζει με τα χέρια ¨κουπεπέ¨, κάνει ¨παλαμάκια¨.
Βαδίζει μόνο του καλά, χωρίς βοήθεια. Αγκώνες σε κάμψη, χέρια σε απαγωγή. Τοποθετεί τον έναν κύβο πάνω στον άλλο. Λέει 4-5 λέξεις καθαρά.
Ανεβαίνει και κατεβαίνει σκαλιά με τα δύο πόδια σε κάθε σκαλί. Αναπηδά και κλωτσά μπάλα. Χτίζει πύργο με 6 κύβους. Γυρίζει τη λαβή της πόρτας. Βγάζει κάλτσες, παπούτσια, παντελόνι. Αντιγράφει κάθετη γραμμή. Συνδυάζει δύο λέξεις, π.χ ¨μπαμπάς έφυγε¨. Χρησιμοποιεί ρήματα και αντωνυμίες, π.χ εγώ, εμένα. Γνωρίζει δύο κοινά αντικείμενα, π.χ μπάλα, παπούτσι. Λέει ότι θέλει να ουρήσει.
Βαδίζει στις άκρες των δακτύλων. Πηδά και με τα δύο πόδια. Αντιγράφει οριζόντια και κάθετη γραμμή αλλά δεν κάνει σταυρό. Φτιάχνει πύργο με 9 κύβους. Χρησιμοποιεί φράσεις με τρεις και τέσσερις λέξεις. Λέει ολόκληρο το όνομα του. Έλεγχος σφικτήρων στη διάρκεια της ημέρας.
Στέκεται στο ένα πόδι για λίγα δευτερόλεπτα. Κάνει ποδήλατο με τρεις ρόδες. Χτίζει πύργο με 10 κύβους. Τρώει με κουτάλι και πιρούνι μόνο του. Αντιγράφει κύκλο. Μιλά ελεύθερα. Χρησιμοποιεί παρελθοντικούς χρόνους, πληθυντικό αριθμό. Ξέρει να διακρίνει το μικρό και το μεγάλο. Έλεγχος των σφικτήρων κατά τη νύχτα.
Πηδά στο ένα πόδι. Εναλλάσσει τα πόδια του όταν κατεβαίνει σκάλες. Κάνει κουτσό για δύο μέτρα. Αντιγράφει σταυρό και τετράγωνο. Σχεδιάζει έναν άνθρωπο με 2-4 μέλη, εκτός του κεφαλιού. Λέει ποιήματα και τραγουδάκια. Κάνει ερωτήσεις.
Χοροπηδά, πηδά χαμηλά εμπόδια. Αντιγράφει τρίγωνο, σχεδιάζει άνθρωπο με 8-10 μέλη. Ρωτά την έννοια των λέξεων. Συμμετέχει σε ομαδικό παιχνίδι.